• Producent: Roberto Cavalli
  • Kategoria: Wody perfumowane dla kobiet
  • Pojemność: 75 ml

Dom mody znany pod nazwiskiem jego założyciela: Roberto Cavalli sięga swymi początkami roku 1970. Prawdziwym przełomem jednak miał być dwa lata później pokaz jego projektów w szczególnie reprezentacyjnym miejscu w mieście jego narodzin: w Palazzo Pittich we Florencji.

Pokaz ten był mnóstwo obiecującą zapowiedzią sukcesu jego domu mody: w ten sposób dał on świadectwo swych uzdolnień artystycznych, najprawdopodobniej odziedziczonych po dziadku Giuseppe Rossi, znanym włoskim malarzu.

Roberto Cavalli nie tylko studiował również sztuki efektowne, ale też chętnie eksperymentował z technikami druku. Przez niego zastrzeżony sposób ozdobnego drukowania na skórze stał się poniekąd jego znakiem rozpoznawczym.

na dodatek jego projekty ubrań od zawsze charakteryzował dość krzykliwy fason, z ochotą przekraczający utarte granice konwenansów i tradycji. W projektach nieraz powracają desenie skór zwierzęcych z cętkami lamparta albo paskami zebry, poprzez co z ochotą są uosabiane z jego nazwiskiem.

Licencję na perfumy domu mody Cavalli pojawiające się na rynku począwszy od 2002 roku przeszły po dziesięciu latach w ręce koncernu Coty. Niezwykle udaną i oklaskami przywitaną jest linia perfum Roberto Cavalli, która została wylansowana przez Louise Turner.

Do wody toaletowej wraz z edycją limitowaną „Exotica" z 2012 roku dołączyły w 2013 kreacje „Acqua" oraz „Nero Assoluto". Zmysłowe kombinacje aromatów w przeważającej części o nutach orientalnych i kwiatowych posiadają charakter luksusowy i wykwintny.

Łączy je także wspólny design flakonów o miłych obłych kształtach i o grubym szklanym dnie. Flakony różni zabarwienie, od złotego poprzez lazurowy, czerwony i czarny. Z tymi odcieńmi doskonale komponuje się złote, dekoracyjne zamknięcie wieńczące całość z plastycznie przedstawionym firmowym logo: dwoma delikatnie się splatającymi literami C.

Nie mniej niebanalna jest kolekcja „Just Cavalli", która obejmuje zarówno pachnidła i kosmetyki kobiece jak i męskie. Natomiast „Paradiso" to najnowsze objawienie na rynku firmy Roberto Cavalli z 2015 roku o egzotycznych aromatach, począwszy od bergamoty, mandarynki, owoców cytrusowych i jaśminu, aż po olejki pinii, cyprysu i liści laurowych w podstawie.

Uwagę zwracają perfumy na siebie już niebanalnym flakonem z grubego, szlifowanego na kryształ szkła. Reklamowy spot świetnie oddaje egzotyczny i gorący klimat, będący tak należycie wyczuwalną inspiracją tych perfum: to krótka historia męsko-damskiego spotkania na tropikalnej wyspie, gdzie zmysły i żądze nie sposób utrzymać na wodzy.

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Wody perfumowane dla kobiet