• Producent: Paul Brown, Dimitri Maex
  • Kategoria: E-booki
  • ISBN: 9788375411720
  • Autor: Paul Brown, Dimitri Maex
  • Wydawnictwo: Promise
  • Ilość stron: 262
  • Rok wydania: 2015
Czy możesz sobie wyobrazić, że jesteś w stanie zidentyfikować konsumentów przynoszących największe zyski, wypracować ulepszoną strategię komunikowania się z nimi i zainspirować ich, by kupowali więcej? A więc, naprawdę możesz to zrobić. A najkorzystniejsze jest to, że możesz to osiągnąć używając informacji, które już masz. Wszystko, co robimy, formuje dane. Za każdym razem, gdy ktoś ogląda coś w sieci, szuka w Google albo nawet ogląda sieć w swoim telefonie, stworzona jest kolejna cząstka danych, które mogą pomóc nam zrozumieć i przewidzieć zachowanie konsumentów. Rewolucja w analizowaniu danych właśnie się toczy i metody i narzędzia radzące sobie z tym "potopem informacji" stają się coraz prostsze i mniej kosztowne, a równocześnie bardziej skrupulatne, niżeli kiedykolwiek wcześniej. Dimitri Maex, Managing Director globalnej agencji reklamowej OgilvyOne New York i mózg praktyki analitycznej używanej w agencji przedstawia, jak możemy przekształcić swoje dane - te małe seksowne cyferki, które mogą zapewnić więcej zysków naszemu biznesowi - w skuteczne strategie prawdziwego wzrostu. W jasnym, transparentnym stylu wyjaśnia, jak: • Ustalić, którzy klienci mają największy potencjał powiększenia wartości, po których można spodziewać się większych zakupów, a którzy nie są warci targetowania. • Alokować zasoby marketingowe w najkorzystniejszy możliwy sposób. • Przewidzieć, jakich towarów lub usług klienci będą potrzebować w przyszłości. • Zoptymalizować swoją występowanie w sieci, żeby uzyskać największy zwrot z wyszukiwania. Lektura obowiązkowa dla marketerów starających się uzyskać najwyższy zwrot z inwestycji, właścicieli nieznacznych firm pragnących rosnąć szybciej albo kreatywnych twórców pragnących poznać reakcję na swoje działania - i nie tylko.

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii E-booki