"Książka stanowi prezentację teoretycznych założeń dobrych i najlepszych praktyk zarządzania marketingowego, a także przykładów ich implementacji w biznesie. Przypasowane przykłady stanowią ilustrację aktualnych wyzwań, jakie stoją przed organizacjami polskimi i międzynarodowymi, a także odpowiedzi organizacji for profit i non profit, które mogą stanowić wzór do naśladowania dla innych podmiotów. Publikacja stanowi kontynuację podręcznika wydanego pod redakcją Grażyny Golik-Góreckiej pod tytułem Mariaż nauki z praktyką. Najkorzystniejsze praktyki zarządzania marketingowego w polskich i międzynarodowych przedsiębiorstwach. Studia przypadków (Wyd. UŁ, Łódź 2020). Niniejszy podręcznik powstał dzięki współpracy pracowników naukowych z Katedry Marketingu na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, praktyków biznesu oraz byłych już studentów programów Erasmus i Mobility, którzy uczestniczyli w warsztatach „Marketing Management in Practice” na Wydziale Zarządzania UŁ.
*
Publikacja mieści ciekawe studia wielu przypadków z różnych obszarów społecznych i gospodarczych. Analizy te są atrakcyjne z wielu powodów – metodycznych, poznawczych i są ważnymi ilustracjami procesów, które można zastosować w dydaktyce. Prezentowane przypadki również wartość pragmatyczną – mogą służyć praktykom prowadzącym różne przedsiębiorstwa.
Z recenzji Jacka Otto"