• Producent: Zeker
  • Kategoria: Pozostałe akcesoria samochodowe
Opis Mata izolacyjna szoferki kampera Renault Master 2003-2010 r. Mata izolacyjna do kampera Renault Master, produkowanego od 2003 do 2010 roku. Zapewnia wspaniałą izolację termiczną jednocześnie w okresie zimowym jak i letnim. Mata składa się z 4 warstw. Dwóch zewnętrznych, ochronnych wyprodukowanych z wodoodpornej, technicznej tkaniny PCV Kodura oraz 2 warstwowego materiału izolującego składającego się z paroszczelnej, zbrojonej folii metalizowanej oraz watoliny. Zewnętrzna powłoka maty izolacyjnej do szoferki kampera z wodoodpornej kodury Kodura to technologiczna tkanina PCV o wysokiej odporności na ścieranie, rozrywanie, zarysowania. Jest także w 100% wodoodporna. Mata izolacyjna na szoferkę kampera to w sumie 6 warstwowa osłona. Warstwy zewnętrzne stanowi właśnie wodoodporna kodura, która pełni funkcję ochronną dla wewnętrznej 4 warstwowej, właściwej maty termoizolacyjnej. Skład: 100% poliester gramatura: 380 g/m2 splot: 600D jednostronne wykończenie PCV dokument nr 170/DLS/2018. Tkanina spełnia kryteria według normy REACH rozporządzenie (WE) nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z dn. 18.12.2006 r. – REACH), (Dz.U.L 396 z 30.12.2006, str. 1-794, z późn. Zm.) (dokument gwarantującY BEZPIECZEŃSTWO stosowanIA dzianinY DLA OCHRONY ZDROWIA, a także ŚRODOWISKA). Normy: PN-P-84525:1998; PN-EN ISO 13688:2013-12; PN-EN 71-2+AI:2014;PN-EN 18888. UWAGA Nie należy czyścić zadziornymi środkami chemicznymi zawierającymi rozpuszczalniki i wybielacze. Wewnętrzna foliowa powłoka maty izolacyjnej kabiny kampera Renault Master Wewnętrzna cześć maty izolacyjnej do kampera to zbrojona wielowarstwowa folia metalizowana. Składa się z metalizowanej folii polipropylenowej, siatki polipropylenowej a także folii polietylenowej. Folia metalizowana odbija promieniowanie grzewcze, dzięki temu uniemożliwia stratom ciepła. Dodatkowo stanowi barierę izolacyjną dla pary wodnej a także wiatru. Zbrojenie wykonane z siatki PP powiększa wytrzymałość maty na rozrywanie i pęknięcia. Właściwości foliowej warstwy paroizolacyjnej: gramatura 90g/m2 opór dyfuzyjny pary wodnej: 4,5*1011 m² s Pa/kg odporność na uderzenie: > 700 mm trwałość na rozciąganie:– wzdłuż: >= 220 N/50 mm– w poprzek >= 180 N/50 mm solidność na rozdzieranie:– wzdłuż: >= 100 N– w poprzek >= 100 N wodoszczelność: wodoszczelna przy 2 kPa klasa ogniowa: E nie zawiera azbestu i smoły węglowej Membrana spełnia kryteria normy PN-EN 13984:2013 elastyczne wyroby wodochronne. Wyroby z materiałów nienaturalnych i kauczuku do regulacji przenikania pary wodnej. Wewnętrzna, termoizolacyjna warstwa maty na kampera Wewnętrzna cześć maty do kampera wytworzona jest z szczególnie korzystnej jakości włókniny silikonowej. Wata silikonowa wytwarzana została z trudnopalnych włókien silikonowych, które stosuje się do produkcji nienaturalnego puchu. Materiał ten stosuje się do produkcji kołder, śpiworów, kurtek czy mebli tapicerowanych. Do produkcji włókniny używane są wyłącznie świeże włókno silikonowe bez dodatków włókien z recyklingu oraz bez domieszek włókna poliestrowego co wpływa na puszystość i twardość włókniny. Włóknina ma atrybuty antyalergiczne, jest biała, czysta i świeża, dokument Oeko-Tex®Standard100. Włóknina jest przewiewna, bezwonna, nie chłonie wilgoci, nie prószy się i nie wydziela żadnych związków chemicznych. Gramatura: 150 g/m2 przybliżona grubość: 1,5 cm skład ascetyczncowy: 100% włókno silikonowe Mata izolacyjna Zeker na kampera Na tworzonych poprzez nas matach izolacyjnych umieszczamy znaki identyfikacji wizualnej (logo, stronę www i social media), służące kreowaniu wizerunku marki marki Zeker na rynku. Maty z logo Zeker to gwarancja korzystnej jakości tworzyw użytych do produkcji i wysokiego standardu wykonania. Jest to standardowe wykończenie wytworzonych poprzez nas mat izolacyjnych. Mata izolacyjna do kampera - jak założyć pokrowiec krok po kroku zdjęcia poglądowe pokazujące kolejność zakładania poszczególnych elementów maty na kampera. Bez względu na model montaż zawsze zaczynamy od szyb bocznych szoferki, szyby czołowej. Dolną cześć maty doczepiamy do założonej części górnej.

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Pozostałe akcesoria samochodowe