Walentynki

Myślisz o rozpoczęciu sprzedaży w internecie? Chcesz, by Twoja oferta pojawiła się w bazarek.pl?

Załóż sklep internetowy na naszej platformie SklepyFirmowe.pl!
Załóż własny sklep

  • • 21 dni za darmo
  • • od 29 zł miesięcznie

Gry »

pierwsza gra. zwierzątka. akademia mądrego dziecka

W cenie: 35,99 zł

Przejdź do sklepu

jeśli chcesz złożyć zamówienie lub dowiedzieć się
czegoś więcej na temat tego produktu

Informacje o pierwsza gra. zwierzątka. akademia mądrego dziecka

Zwierzątka. Pierwsza gra. Akademia Mądrego Dziecka

Gra oparta jest na bestsellerowej linii książek dla dzieci Akademia Mądrego Dziecka. Wspomaga rozwój intelektualny i poznawczy u dzieci. Mogą w niżeli grać już dwuletnie dzieci.

Gra ma na celu:

  • Naukę nazw kolorów
  • Naukę nazw zwierzątek
  • Naukę kształtów poprzez mowę i dotyk
  • Ćwiczenie zmysłu dotyku
  • Ćwiczenie mięśni rąk i palców (chwytanie)
  • Rozwijanie interakcji społecznych

Zanim zainicjujesz z dzieckiem grę, pokaż mu jej części i omów nazwy zwie-rząt (biedronka, rybka, żółw, motyl, kaczuszka) i odcienie jakie mają. Porozmawiaj z dzieckiem o figurach i kształtach. Nazwij je i podotykajcie je wspólnie.

Grę można zastosować na kila sposobów:

  • Tak jak w instrukcji układanie składników na zwierzątkach (dzieci 2-3 letnie)
  • Zabawa w zgadywanie: Co jest w worku? (dzieci 3+) - dzieci z zamkniętymi oczami dotykają kształty i muszą zgadnąć co to za zarys (zabawa sensoryczna stymulująca zmysł dotyku, utrwalająca nazwy kształtów i figur)
  • Zabawa w zbiory: figury (koła-kwadraty) kolory (czerwone, zielone)

Pierwsza gra to kolekcja gier dla najmłodszych dzieci i ich rodziców. Dwulatek dynamicznie rozwija się poznawczo, emocjonalnie i społecznie. To rewelacyjny moment na wprowadzenie pierwszych gier planszowych. Dostarczą one stymulacji w wielu aspektach rozwoju.

Gracze losują z woreczka figury i dostosowują je do zwierzątek na stole. Każdy stara się znaleźć figury pasujące do swego zwierzątka, ale z łatwością się pomylić i pomóc przeciwnikowi. Kto pierwszy zdobędzie wszystkie figury, wygrywa. Dzieci poznają kształty przy pomocy wzroku i dotyku. Ćwiczą przy tym dłonie i palce, czyli minimalna motorykę.

Producent EGMONT
EAN 5908215010614


Więcej ciekawych ofert gier znajdziesz w kategorii gry porównywarki cen Nokaut.pl

do góry ↑