Książki i Komiksy »

Badania jako Podstawa Projektowania User Experience - Wysyłka od 3,99 - porównuj ceny z wysyłką, oprawa miękka

W cenie: 68,53 zł

Przejdź do sklepu

jeśli chcesz złożyć zamówienie lub dowiedzieć się
czegoś więcej na temat tego produktu

Informacje o Badania jako Podstawa Projektowania User Experience - Wysyłka od 3,99 - porównuj ceny z wysyłką, oprawa miękka

Pierwsza polska publikacja o roli badań z użytkownikami w produkcji towarów interaktywnych. Książka ukazuje nieodłączny związek badań z projektowaniem i biznesem, którego konsekwencją są instynktowne, budzące pozytywne emocje i wartościowe produkty. Autorki, bazując na wieloletnim doświadczeniu w branży startupowej, interaktywnej i IT, pokazują jak włączyć badania w kulturę organizacji,wytwarzać produkty oparte na wiedzy, a nie przeczuciach.
Książka jest potrzebnym źródłem wiedzy dla menadżerów, badaczy i projektantów. Kierownikom ułatwi poruszanie się w tematyce badawczej, weryfikację rzetelności badaczy, którym zleca prace, pokaże ramy czasowe i wyzwania logistyczne, a także korzyści płynące z badań. Dla badaczy książka stanowi podręczne kompendium wiedzy, a projektantom dostarcza argumentów przemawiających za tworzeniem towarów w oparciu o realne informacje. Książka została napisana równocześnie dla entuzjastów, jak i przeciwników badań z użytkownikami. Tym pierwszym uzmysłowi obfitość metod i ułatwi ich dobór do kontekstu projektu, drugim pokaże praktyczne użycie wniosków z badań.
Autorki przedstawiają 13 głównych metod badawczych, dopełniając je rzadziej spotykanymi wariantami, przykładowymi narzędziami, harmonogramami i prawidłowymi praktykami. Każda zaprezentowana metoda badawcza gromadzi:
? pigułkę, czyli najważniejsze właściwości i komponenty składowe danej metody, tak by można było w minutę zorientować się w jej przeznaczeniu,
? plusy i minusy, upraszczające szybki wybór metody do danego kontekstu,
? korzystne praktyki, czyli wskazówki, na co zwrócić uwagę, jak usprawnić proces i jakich błędów unikać,
? ciekawostki, polemiki i wariacje metod, które mogą zainteresować choćby niezwykle doświadczonych badaczy,
? przykład, czyli praktyczne użycie metody w mocnym projekcie.
ISBN 9788301183158
Oprawa miękka
Autor Mościchowska Iga, Rogoś-Turek Barbara
Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN
Ilość stron 500
Rok wydania 2015


Więcej ciekawych ofert książek i komiksów znajdziesz w kategorii książki porównywarki cen Nokaut.pl

do góry ↑