Myślisz o rozpoczęciu sprzedaży w internecie? Chcesz, by Twoja oferta pojawiła się w bazarek.pl?

Załóż sklep internetowy na naszej platformie SklepyFirmowe.pl!
Załóż własny sklep

  • • 21 dni za darmo
  • • od 29 zł miesięcznie

Usługi hotelarskie w groupon - michał rudnicki, C.H. Beck

Cena: 89,10 zł

Przejdź do sklepu

jeśli chcesz złożyć zamówienie lub dowiedzieć się
czegoś więcej na temat tego produktu

Informacje o Usługi hotelarskie w groupon - michał rudnicki, C.H. Beck

Głównym celem pracy jest ukazanie roli serwisów zakupów grupowych (w tym zwłaszcza serwisu Groupon) w dystrybucji usług hotelarskich.Przeprowadzone badania uwzględniły jednocześnie ocenę znaczenia serwisów zakupów grupowych na polskim rynku e-commerce, jak dodatkowo umożliwiły wskazanie grup obiektów świadczących usługi hotelarskie najintensywniej korzystających z pośrednictwa serwisu Groupon.

Zaprezentowana analiza pozwoliła na określenie artykułu turystycznego najczęściej wystawianego poprzez te obiekty na stronach serwisu oraz ukazanie zmian, jakie dokonały się w strukturze samej usługi hotelarskiej w okresie prowadzonych obserwacji.

Przedstawione rozważania wzbogacono atrakcyjnymi wywodami teoretycznymi opartymi na wynikach najnowszych badań naukowych z zakresu wykorzystywanych narzędzi e-dystrybucji.Praca ta adresowana jest do czytelników zainteresowanych funkcjonowaniem branży obiektów świadczących usługi hotelarskie, najczęściej do środowiska akademickiego zajmującego się naukowo problematyką technice informacyjnych i komunikacyjnych oraz ich wpływem na współczesne możliwości e-dystrybucji usług hotelarskich.

Będzie wartościowym źródłem wiedzy także dla pracowników branży turystycznej w tym zwłaszcza menedżerów odpowiedzialnych za promocję i sprzedaż usług hotelarskich w swym obiekcieWysoko należy ocenić wartość merytoryczną recenzowanej monografii, która poza powłoką teoretyczną prezentuje na dodatek wyniki badań przedstawiających rolę i miejsce serwisów zakupów grupowych, ze szczególnym uwzględnieniem Groupona, na polskim rynku hotelarskim.

Na wyróżnienie zasługuje zakres prezentowanych w monografii analiz, który jest wielki i obejmuje niemało znacznych kwestii mających kluczowe znaczenie dla podejmowania decyzji o wyborze skutecznych instrumentów e-dystrybucji poprzez obiekty świadczące usługi hotelarskie.Dr hab.

inż. Ewa Wszendybył-Skulska, prof. UJ

ISBN 9788381987516
Oprawa miękka
Autor Michał Rudnicki
Wydawnictwo C.H. Beck
Ilość stron 202
Rok wydania 2020

do góry ↑