Myślisz o rozpoczęciu sprzedaży w internecie? Chcesz, by Twoja oferta pojawiła się w bazarek.pl?

Załóż sklep internetowy na naszej platformie SklepyFirmowe.pl!
Załóż własny sklep

  • • 21 dni za darmo
  • • od 19 zł miesięcznie

Rozprzestrzenialne media - Henry Jenkins, Sam Ford, Joshua Green, Magdalena Zdrodowska (MOBI) (9788381420259)

Cena: 33,12 zł

Przejdź do sklepu

jeśli chcesz złożyć zamówienie lub dowiedzieć się
czegoś więcej na temat tego produktu

Informacje o Rozprzestrzenialne media - Henry Jenkins, Sam Ford, Joshua Green, Magdalena Zdrodowska (MOBI) (9788381420259)

„Co się nie rozprzestrzenia – umiera” – tak ideę rozprzestrzenialnych mediów ujmują autorzy książki. Szukając odpowiedzi na pytanie, jak funkcjonują media, Henry Jenkins, Sam Ford i Joshua Green mówią o dzisiejszych możliwościach rozpowszechniania idei i o tym, jak wpływa to na życie społeczno-kulturowe, biznes, politykę oraz na nasze codzienne funkcjonowanie.

Odwołując się do licznych przykładów, autorzy badają, jakie właściwości danych sprawiają, iż ludzie chcą ją rozprzestrzeniać, jaką ma to dla nich wartość, a także co sprawia, iż po udostępnione treści sięgają inni.Rozprzestrzenialne media to lektura obowiązkowa nie tylko dla medioznawców i kulturoznawców lecz także dla praktyków zatrudnionych w mediach, marketingu i przemyśle teleinformatycznym i wszystkich użytkowników sieci zainteresowanych kulturą.„Rozprzestrzenialne media są teraz dosłownie i w przenośni w twoich rękach.

Zrób z nimi, co uważasz za adekwatne. Przeczytaj tę książkę; debatuj o niej; skrytykuj ją; wyrzuć do kosza. W głównej mierze jednak podejmij dyskusję.” Z rozdziału Jak czytać tę książkę?

ISBN 9788381420259
Autor Henry Jenkins;Sam Ford;Joshua Green
Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Ilość stron 352
Rok wydania 2018

do góry ↑