Myślisz o rozpoczęciu sprzedaży w internecie? Chcesz, by Twoja oferta pojawiła się w bazarek.pl?

Załóż sklep internetowy na naszej platformie SklepyFirmowe.pl!
Załóż własny sklep

  • • 21 dni za darmo
  • • od 19 zł miesięcznie

BATMAN police dept - przypinka (2016)

Cena: 36,00 zł

Przejdź do sklepu

jeśli chcesz złożyć zamówienie lub dowiedzieć się
czegoś więcej na temat tego produktu

Informacje o BATMAN police dept - przypinka (2016)

Książka ukazuje pionierskie spojrzenie na sprzedaż nieruchomości, przez pryzmat wartości i pragnień klienta kupującego. Autor koncentruje się na relacjach, magii towaru i wizerunku. Jak mówi Łukasz Kruszewski "(...) właściwości techniczne, użytkowe czy finansowe nie są wcale najważniejsze. Istotniejszy jest styl życia, który kupujemy. To właśnie ze względu na ów styl klienci szukają odpowiedniego piętra, powierzchni czy lokalizacji. Nigdy odwrotnie. A jeśli tak, to i sprzedaż powinna się od niego rozpoczynać." W niezwykle logiczny i uporządkowany sposób autor przechodzi od teorii przez praktykę do refleksji i prawidłowych wskazówek. Prezentuje sporo przykładów z własnego doświadczenia. Koniecznie przeczytaj "Marketing nieruchomości. Home branding praktycznie" i dowiedz się: - czym są fundamenty "życia oferty" i dlaczego koncepcja 3K stanowi kręgosłup pracy z ofertą - jak stworzyć plan sprzedaży opierając się na zasadach marketingowych - na czym polega home staging i jak obfita jest siła promocyjnej fotografii nieruchomości, - jak skutecznie wypromować się w nowych mediach - dlaczego trzeba kreować wartości dla klienta, a nie tylko zaspakajać jego zapotrzebowania - na czym należy się koncentrowaćprodukować "samonapędzającą się sprzedaż". Książka adresowana jest do praktyków. Polecamy ją ponadto tym którzy są o krok od kariery w nieruchomościach, potrzebują tylko zachęty do rozpoczęcie swej drogi w home brandingu. - - - - - - - - bardzo podoba mi się zwrócenie uwagi na rolę emocji w procesie zakupu nieruchomości. Wydawałoby się, patrząc na ten rynek, że to głównie parametry techniczne decydują o wyborze. Na szczęście emocje są tu chyba najważniejsze. W końcu kupujemy dom, a pojęcie domu jest związane z chyba najsilniejszymi emocjami. Autor posuwa się jeszcze dalej. Wprowadza metafizykę. (..) Uważam, że jest to absolutnie unikalna pozycja na polskim rynku, a może choćby w ogóle. Z takim podejściem i rozumieniem marketingu nieruchomości nie spotkałem się. Maciej Tesławski, strateg marketingowy, niezależny konsultant Książka Łukasza Kruszewskiego ukazuje kluczowe części marketingu sprzedażowego mieszkań i domów, odnosząc się do najnowszych trendów rynkowych i zmieniającej się psychologii ludzkich zachowań. Od początku do końca, Łukasz w jasny i transparentny sposób omawia kwestie marketingu nieruchomości przekładając złożoną teorię behawioralną na funkcjonalne sytuacje i działania. Adam Polanowski, ekspert rynku nieruchomości
ISBN 9788363566609
Autor Łukasz Kruszewski
Wydawnictwo Wydawnictwo Słowa i Myśli
Ilość stron 115
Rok wydania 2016

do góry ↑