Myślisz o rozpoczęciu sprzedaży w internecie? Chcesz, by Twoja oferta pojawiła się w bazarek.pl?

Załóż sklep internetowy na naszej platformie SklepyFirmowe.pl!
Załóż własny sklep

  • • 21 dni za darmo
  • • od 19 zł miesięcznie

Kenzo Flower By Kenzo Woman 50ml EdP

Cena: 110,90 zł

Przejdź do sklepu

jeśli chcesz złożyć zamówienie lub dowiedzieć się
czegoś więcej na temat tego produktu

Informacje o Kenzo Flower By Kenzo Woman 50ml EdP

Początki producenta Kenzo są podobnie jak wielu innych znanych projektantów mody związane z Paryżem. Po otrzymaniu wykształcenia Kenzo Tokada zdecydował się w 1965 zamienić Tokio na stolicę Francji, aby zająć się na własny rachunek projektowaniem mody.

W 1988 dom mody Kenzo mógł się pochwalić pierwszymi perfumami kobiecymi swojej firmy, a trzy lata później również perfumami męskimi. Znawcy cenią je za egzotyczne i tajemnicze nuty zapachowe, zupełnie odmienne od wszelkich innych do tej pory znanych registrów.

Tak jak projektowane przez Kenzo ubrania wyróżniają się swym fantazyjnym i prowokującym charakterem, podobnie rzecz się ma z firmowanymi poprzez to nazwisko perfumami. Przyciągają one już niezwykłym wyglądem flakonów, przede wszystkim nawiązującym do form roślinnych.

Taki właśnie jest m. In. Niecodzienny flakon perfum Amour: wyzywająco czerwony ciekawi asymetrycznym, obłym kształtem i przypomina raczej współczesną rzeźbę ascetyczną, będącą dalekim echem konturu ciała damskiego.

Zawartość flakonu, na rynku nadal modna od 2006 roku, jest kompozycją wszystkich zapachów, które chcemy kojarzyć z Japonią, włącznie z wiśnią i ryżem, ale nie tylko... Nowa edycja Amour Florale z 2009 roku w analogicznym białym flakonie ponadto kokietuje kobiecością i słodyczą kwiecistych bukietów zapachowych.

Zaskakujące są natomiast owocowe nuty grejpfrutu i czarnej porzeczki. Nie inaczej rzecz się ma z Flower in the Air, 2010, gdzie podstawowymi składnikami kompilacji są trzy przyprawiające o lekki zawrót głowy kwiatowe aromaty róży, gardenii i magnolii.

Na tym jednak nie koniec: maliny i tak samo różowy pieprz stanowią dopełnienie całości. Ta kwintesencja egzotyki i inspirująco niekonwencjonalnych połączeń kryje się w jednakowo nietuzinkowym flakonie: jego surowy , a także ozdobny motyw realistycznie przedstawionej korony kwiatu są z kolei standardowe dla marki Kenzo.

Elementem zaskoczenia jest rodzaj wybranego kwiatu: czerwonego, subtelnego maku. Plakaty reklamujące pachnidła zdradzają poetyczną wizję kryjącą się za tym wyborem: to wyrosłe na betonie wielkomiejskie maki unoszące się w powietrzu ponad domami.

To atrakcyjny sen i przesłanie w jednym...

Producent Kenzo
Pojemność 50

do góry ↑