Myślisz o rozpoczęciu sprzedaży w internecie? Chcesz, by Twoja oferta pojawiła się w bazarek.pl?

Załóż sklep internetowy na naszej platformie SklepyFirmowe.pl!
Załóż własny sklep

  • • 21 dni za darmo
  • • od 19 zł miesięcznie

Innowacyjność przemysłu spożywczego w Polsce. Ocena, uwarunkowania, rozwój - Magdalena Maria Grzelak (2011)

Cena: 17,60 zł

Przejdź do sklepu

jeśli chcesz złożyć zamówienie lub dowiedzieć się
czegoś więcej na temat tego produktu

Informacje o Innowacyjność przemysłu spożywczego w Polsce. Ocena, uwarunkowania, rozwój - Magdalena Maria Grzelak (2011)

W niniejszej pracy podjęta została próba wypełnienia luki w zakresie analiz postępowości w przemyśle spożywczym, a głównie poszczególnych jego branż (na poziomie klas PKD) w kontekście rozwoju i konkurencyjności. W dotychczas użytkowanych ujęciach brak jest tego typu analiz. W pracy na tle teoretycznych rozważań ekonomicznych stawiane są tezy weryfikowane z wykorzystaniem metod ilościowych, w tym zwłaszcza statystyki wielowymiarowej oraz regresji panelowej. Co pokaźne, w niniejszych badaniach podjęto próbę budowy i empirycznej weryfikacji syntetycznego miernika innowacyjności równocześnie na szczeblu przemysłu spożywczego ogółem, jak i niższych szczeblach agregacji (na poziomie klas lub grup klas PKD). Analiza ma charakter mezoekonomiczny, gdyż branże przemysłu spożywczego uwielbiano za mezosystemy gospodarcze w odniesieniu do całego przemysłu. Celem głównym autorki pracy jest dokonanie oceny stopnia innowacyjności przemysłu spożywczego w Polsce i określenie wpływu tej innowacyjności na rozwój i konkurencyjność całego kierunku tej działalności wytwórczej, jak i jego klas albo grup klas.
ISBN 9788375257090
Autor Grzelak Maria Magdalena
Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Ilość stron 264
Rok wydania 2011

do góry ↑