Myślisz o rozpoczęciu sprzedaży w internecie? Chcesz, by Twoja oferta pojawiła się w bazarek.pl?

Załóż sklep internetowy na naszej platformie SklepyFirmowe.pl!
Załóż własny sklep

  • • 21 dni za darmo
  • • od 19 zł miesięcznie

Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu - Wysyłka od 3,99 (9788328320710)

Cena: 14,65 zł

Przejdź do sklepu

jeśli chcesz złożyć zamówienie lub dowiedzieć się
czegoś więcej na temat tego produktu

Informacje o Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu - Wysyłka od 3,99 (9788328320710)

Mimo wielu bezprecedensowych zmian, jakie zaszły w marketingu w ciągu ostatnich dekad, pozycjonowanie producenta jest wciąż priorytetem. Jednak rozwój internetu, media społecznościowe i marketing przenośny radykalnie przeobraziły reklamę i środki przekazu. Dziś sukces firmy wymaga nie tylko korzystnych narzędzi, lecz i konsekwentnej realizacji należycie przemyślanej strategii. Dużo z takich strategii jest oparte na pozycjonowaniu, czyli na przekazach werbalnych, lecz słowo nie zawsze jest najlepszym nośnikiem przekazu firmy. Często sprawniej działa obraz, a jeszcze lepsza jest taka kombinacja słowa i obrazu, która obudzi nasze emocje. Podczas lektury tej książki zrozumiesz, a potem wdrożysz nowatorską koncepcję wizualnego młotka i werbalnego gwoździa. Dowiesz się, jak przy pomocy młotka (poruszającego obrazu) przyciągnąć uwagę konsumenta i wbić mu w umysł gwóźdź (przekaz pozycjonujący). W ten sposób sprawisz, że przekaz producenta zagnieździ się na prawidłowe w mózgu odbiorcy. Jeśli trafnie wzmocnisz obraz werbalnym przekazem pozycjonującym, uda Ci się entuzjastycznie nastawić odbiorcę do Twojego produktu. Z tej książki dowiesz się:
  • że obrazy i słowa są trochę jak młotki i gwoździe,
  • jak wybrać najkorzystniejszy młotek, czyli stworzyć obraz wart zapamiętania,
  • jak wykuć najkorzystniejszy gwóźdź, czyli zwrócić się przekonująco do odbiorcy,
  • jaką rolę odgrywa właściwe opakowanie,
  • jak pielęgnować i zastosować mit założyciela,
  • jak używać wizerunku celebrytów i zwierząt,
  • jak bogatym źródłem inspiracji jest historia.
Oto 10 wizualnych narzędzi, których można wykorzystać do budowy firmy:
  1. zarys
  2. Kolor
  3. artykuł
  4. Opakowanie
  5. Akcja
  6. Założyciel
  7. Symbol
  8. Założyciel
  9. Symbol
  10. Dziedzictwo
ISBN 9788328320710
Oprawa miękka
Autor Ries Laura, Romanek Arkadiusz, Ries Al
Wydawnictwo Helion - Onepress
Ilość stron 208
Rok wydania 2016

do góry ↑