Myślisz o rozpoczęciu sprzedaży w internecie? Chcesz, by Twoja oferta pojawiła się w bazarek.pl?

Załóż sklep internetowy na naszej platformie SklepyFirmowe.pl!
Załóż własny sklep

  • • 21 dni za darmo
  • • od 19 zł miesięcznie

Java. Rusz głową! Wydanie II - Kathy Sierra, Bert Bates (2010)

Cena: 66,19 zł

Przejdź do sklepu

jeśli chcesz złożyć zamówienie lub dowiedzieć się
czegoś więcej na temat tego produktu

Informacje o Java. Rusz głową! Wydanie II - Kathy Sierra, Bert Bates (2010)

Jeśli chcesz poznać Javę, nie szukaj dalej - oto pierwsza książka technologiczna z graficznym interfejsem użytkownika!
  • Obejmuje Javę 5.0
Technologie oparte na Javie są wszędzie - jeśli piszesz oprogramowanie i jeszcze nie poznałeś Javy, nadszedł czas, żeby ruszyć głową! Otwórz się na Javę i projektowanie obiektowe. Przystąp do nauki specyficzną metodą, wykraczającą poza suche opisy składni i sposobów omijania codziennie spotykanych raf programistycznych. To wyśmienity podręcznik dla osób, które lubią uczyć się nowych języków programowania i nie posiadają wykształcenia informatycznego albo programistycznego. Zostań fantastycznym programistą i zdobądź wiedzę kompletną: od tworzenia obiektów, po graficzny interfejs użytkownika (GUI), obsługę wyjątków (błędów) oraz komunikację sieciową (gniazda) i wielowątkowość, a nawet pakowanie grupy plików klasowych w jeden plik instalacyjny. Naprzód, głowo! Nikt ci tego nie potrafił wytłumaczyć? Wydaje Ci się, że to problem nie na Twoją głowę? Nie Ci potrzeba elektrowstrząsów, aby pobudzić swój mózg do energicznego działania. Jedynie żadnych gwałtownych gestów! Usiądź wygodnie, otwórz książkę, dopiero dzisiaj się zacznie. Na początek - rusz głową! Precz z nudnymi wykładami i zakuwaniem bez zrozumienia! Nauka to pokaźnie więcej niż wyłącznie czytanie suchego tekstu. Twój mózg jest niczym głodny rekin, cały czas prący naprzód w poszukiwaniu nowej, apetycznej przekąski. Jak karmimy Twój wygłodniały umysł? Używamy rysunków, bo obraz wart jest 1024 słów. Stosujemy powtórzenia, by zakodować na stałe informacje w Twojej absorpcyjnej głowie. Oddziałujemy na emocje, jesteśmy nieprzewidywalni, zaskakujący i zabawni. Stawiamy przed Tobą wyzwania i zadajemy pytania, które angażują Cię w cykl studiowania pokazujenych zagadnień. Cały czas pobudzamy Twój umysł do aktywnego działania, zmuszamy go do posłuszeństwa... A za ciężką pracę nagrodzimy go smakowitym ciasteczkiem w postaci wiedzy - wisienka gratis! Rozgryź to sam!
  • Klasy i obiekty
  • Typy informacji
  • Pierwszy program w Javie
  • Java API
  • Programowanie obiektowe - dziedziczenie, polimorfizm, interfejsy i klasy abstrakcyjne
  • Metody
  • Obsługa wyjątków
  • Graficzny interfejs użytkownika
  • Operacje wejścia-wyjścia
  • Programowanie sieciowe i RMI
ISBN 9788324627738
Oprawa miękka
Wydawnictwo Helion
Ilość stron 720
Rok wydania 2010

do góry ↑