W cztery strony świata marki E-bookowo Ocena produktu:

• Wydawnictwo: E-bookowo
  • Ilość stron: 265
  • Rok wydania: 2013
teraz rano przeczytałem w Internecie artykuł o ludziach, którzy postanowili porzucić swoje dotychczasowe życie i wybrać się w roczną podróż dookoła świata. Taki wpis umieściłem w pamiętniku starannie na rok i dwa miesiące przed wyjazdem. Wtedy był to jedynie kiełkujący pomysł zakochanych w sobie narzeczonych, po których spodziewano się, że po ślubie (nastąpił trzy miesiące później) postarają się o dziecko i będą żyli spokojnie jak Bóg przykazał. Tak się jednak nie stało. Wraz z Asią postanowiliśmy bowiem wybrać się w podróż dookoła świata… podczas tej wspaniałej dziesięciomiesięcznej podróży odwiedziliśmy Rosję, Uzbekistan, Kazachstan, Mongolię, Chiny, Wietnam, Kambodżę, Birmę, Malezję, Indonezję, Peru, Boliwię, Paragwaj i Argentynę. Podróżowaliśmy autobusem, samolotem, statkiem, pociągiem, samochodem, motocyklem, na koniach, a w końcu pieszo. Spaliśmy w hotelach, motelach, domach tubylców, w namiocie, na łódce, i gdzie tylko popadło. Widzieliśmy dużo fantastycznych rzeczy i przeżyliśmy mnóstwo, dużo perfekcyjnych chwil. W trakcie podróży wszystkie przeżycia zapisywałem na naszym podręcznym komputerze. Dzięki uprzejmości portali gazeta.pl i naszemiasto.pl publikowane były one w formie relacji z podróży poprzez cały okres jej trwania. Stare pisarskie porzekadło brzmi jednak, że pisze się raz, żeby później już tylko przepisywać. Wszystkich tych, którzy mieli więc wcześniej styczność z naszymi tekstami chcemy zapewnić,dzisiaj po prostu są jeszcze lepsze. Ponadto udało nam się na dodatek w e-booku zawrzeć 105 najkorzystniejszych fotografii z podróży, które czasem więcej mówią aniżeli same słowa. Kompletnie świeże są natomiast porady użyteczne zawarte pod każdym podrozdziałem, jak i w osobnym rozdziale na końcu książki. Pod każdym podrozdziałem zamieściliśmy adresy agencji turystycznych, sprawdzone hostele, i inne przydatne informacje dotyczące wyżej opisanego kraju. W rozdziale "PORADY ergonomicznE" na końcu książki zawarliśmy natomiast ogólne wskazówki ważne w trakcie całej naszej podróży. Jeśli więc chcecie dowiedzieć się co to jest „wódka dla duszy", jak wygląda taniec mongolskiego szamana, kto jest dla Chińczyków prawdziwym mężczyzną, dlaczego w Tybecie córka może posiadać czterech ojców, gdzie jeżdżą prawdziwi „Easy Riders", czy jak w końcu smakuje miłość w hotelu na godziny – sięgnijcie po tą książkę. Do zobaczenia w drodze Asia i Grzegorz Zalescy Patronat medialny: twojakultura.pl
Tytuł W cztery strony świata Autor Grzegorz Zaleski Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo e-bookowo ISBN 978-83-7859-082-8 Rok wydania 2013 ilość stron 265 Format pdf, epub, mobi Spis treści Spis treści