Analiza danych w biznesie marki One press / helion

chwilowy brak towaru

  • Producent: One Press / Helion
  • Kategoria: Biznes, ekonomia
  • ISBN: 9788383225807
  • Autor: Foster Provost, Tom Fawcett
  • Wydawnictwo: One Press / Helion

wydobywaj trafne wnioski! Posiadanie zbiorów danych to połowa sukcesu. Druga połowa to umiejętność ich wydajnej analizy i wydobywania wniosków! Dopiero na tej podstawie będziesz w stanie właściwie ocenić kondycję Twojej oraz podjąć optymalne decyzje.

Wiedza zawarta w tej książce może zadecydować o sukcesie biznesowym lub porażce. Nie ryzykuj i sięgnij po to idealne źródło wiedzy, poświęcone nauce o danych. To oryginalny podręcznik, który pomoże Ci wydajnie opanować nawet najtrudniejsze zagadnienia związane z analizą informacji.

Dowiedz się, jak zbudowany jest proces eksploracji informacji, z jakich narzędzi możesz skorzystać, a także jak stworzyć model predykcyjny i związać go do informacji. W kolejnych rozdziałach przeczytasz o tym, czym grozi nadmierne przypasowanie modelu i jak go unikać, a także jak wyciągać wnioski metodą najbliższych sąsiadów.

Na koniec zaznajomisz się z możliwościami wizualizacji sprawności modelu, a także odkryjesz związek pomiędzy nauką o informacji a strategią biznesową. To obowiązkowa lektura dla wszystkich osób chcących podejmować świadome decyzje na podstawie posiadanych informacji!

Dzięki tej książce: poznasz model predykcyjny dowiesz się, jak dopasować model do danych zwizualizujesz wydajność zbudowanego modelu rozszerzysz swoje szanse na osiągnięcie sukcesu biznesowego! Przeanalizuj posiadane informacje i podejmij stosowne decyzje!

Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Biznes, ekonomia